We helpen je graag verder!

Heb je een vraag over je bestelling of een specifiek product? Onze klantenservice staat voor je klaar om je verder te helpen, dus stuur ons gerust een berichtje via de mail of via het contactformulier op deze pagina.

E-mail: [email protected]

Veelgestelde vragen

1 Bestellen & levering

Zoek het artikel dat je wilt kopen. Klik op 'Bestellen'. Het artikel verschijnt nu in je winkelmand.

Klik op 'Ga naar de winkelmand'. Wil je verder winkelen? Geen probleem, het artikel blijft in je winkelmandje liggen. In de omgeving van je winkelmandje kun je nagaan of alle producten naar wens zijn.

Klik op 'naar betalen' om naar je persoonlijke gegevens te gaan. Indien je nog niet bent ingelogd, krijg je hier de mogelijkheid om in te loggen op een bestaand account (als je eerder hebt besteld of in één van onze winkels bent geregistreerd).

Ben je een nieuwe klant bij Ananda, vul dan de gegevens eronder in. Je ontvangt dan automatisch een e-mail van ons met een loginnaam en wachtwoord voor een eventuele volgende keer dat je een bestelling plaatst. Ook kun je een alternatief bezorgadres ingeven. Je kunt betalen met iDeal, Creditcard, Paypal.

Op het derde scherm kun je nog eens controleren of alles juist en naar wens is.

Onderin accepteer je onze Algemene voorwaarden. Tevens kun je hier aanvinken of je onze nieuwsbrief wilt ontvangen; dan ontvang je informatie over de nieuwste producten en alle aankomende en exclusieve aanbiedingen.

Is alles naar wens? Klik dan op 'bestelling betalen'. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je bestelling.

Wij proberen jouw pakket binnen 1 werkdag te versturen, maar in ieder geval binnen 3 werkdagen. 

Stuur direct een mail naar [email protected], dan kijken we direct of jouw pakketje nog in ons magazijn ligt of dat hij al verzonden is, wij zullen jouw mail zo snel mogelijk beantwoorden.

Heb je van ons één of meerdere producten ontvangen en wil je deze retourneren? Dat kan op 2 manieren:

Terugsturen via de post

Stuur ons binnen 14 dagen na ontvangst een e-mail naar [email protected] onder vermelding van het ordernummer. Vermeld ook om welk(e) artikel(en) het gaat. Nadat je deze kennisgeving heb je nogmaals 14 dagen om je pakket te retourneren. Na ontvangst storten wij het volledige aankoopbedrag (excl. eventuele verzendkosten) terug op je rekening. Let wel: de verzendkosten van het retourzenden zijn voor je eigen rekening.  

Retour-adres:
Ananda Spiritual Living
Afd. Retouren / Ord.nr. ....
Izaäk Enschedéweg 42-F
2135 CS  Haarlem

Retourneren in één van onze winkels

Ruilen kan natuurlijk ook in één van onze winkels op vertoon van je factuur, binnen 30 dagen. 

Wij verpakken jouw bestelling met veel zorg en zullen hierbij zoveel mogelijk verpakkingen en vulmaterialen recyclen. Het kan dus voorkomen dat je een doos ontvangt waar een ander merk of bedrijf op staat. De groene "chippies" in de doos zijn ook gerecycled en gemaakt van maïszetmeel, deze mogen bij het GFT-afval.

Wij maken gebruik van www.mijnpakketverzenden.nl, de bezorging gaat via DPD.

Je ontvangt per mail een track & trace zodat je het pakket zelf kunt volgen. Geen track & trace ontvangen? Check eerst je spam-folder!

Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen 1 werkdag te versturen, maar dit zal niet langer dan 3 werkdagen zijn. Mocht een door jou besteld artikel niet op voorrad zijn, dan proberen we dit uit één van onze filialen te versturen of we nemen contact met je op via de e-mail.

Daarnaast zijn wij natuurlijk afhankelijk van de DPD bezorgdienst, maar in de meeste gevallen bezorgen zij de volgende werkdag.

2 Annuleren

Een bestelling kun je annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar [email protected]. Vermeld hierin je ordernummer en dat je de bestelling wilt annuleren, wij zullen dan contact met je opnemen.

Sinds 1 juni 2014 is er naar aanleiding van de Europese Richtlijn, met betrekking tot de consumentkoop, een modelformulier opgesteld. Download hier het formulier.

3 Klachten / Garantie

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een product of dienstverlening zoals jij die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan ons door te geven, dit kan per e-mail of reguliere post. Ananda zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

e-mailadres: [email protected] 

Ons adres is: Izaak Enschedeweg 42F, 2031 CS te Haarlem

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen. Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

4 Ananda punten sparen

Bij Ananda kun je sparen voor korting. Je ontvangt bij iedere uitgegeven euro 1 punt en bij 100 punten ontvang je €5,- korting. Doorsparen kan ook, maar de maximale korting per aankoop die je kunt gebruiken is €20,-. 

Door een account bij ons aan te maken, spaar je automatisch punten. Wanneer je bij onze winkel in Utrecht geregistreerd staat, dan wordt je account direct gekoppeld aan je online account.

Ben je geregistreerd in Haarlem, dan kun je een online account aanmaken. Bij je eerstvolgende bezoek aan de winkel wordt je account dan gekoppeld. 

5 Mijn account

Helaas werkt in onze nieuwe webshop jouw oude account niet meer; je zult je opnieuw moeten registreren.

6 Cadeaubonnen

Jazeker! Wij verkopen zowel in onze winkels als in onze webshop cadeaubonnen. Je kunt zelf de waarde invullen en de bonnen kunnen ingeleverd worden in de winkels en onze webshop.

Toch nog een vraag over je bestelling?

Contactgegevens

Neem contact op

* Verplichte velden
Menu
Mijn account
Registreren
Maak bestellen nóg makkelijker!
  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Registreren
Inloggen
Or sign up here
Favorites
U heeft geen items in uw lijst.
Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Ga verder met winkelen
Filters
Taal & Valuta
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen