Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Klantenservice

How can we help you?
Neem contact op
* Verplichte velden
Neem contact op
  • Bel ons Haarlem - 023-5512867
    Utrecht - 030-7858080
  • Adres Haarlem - Kleine Houtstraat 36
    Utrecht - Oudegracht 186
Veelgestelde vragen

1 Bestellen & levering

Zoek het artikel dat je wilt kopen. Klik op 'Bestellen'. Het artikel verschijnt nu in je winkelmand. Klik op 'Ga naar de winkelmand'. Wil je verder winkelen? Geen probleem, het artikel blijft in je winkelmandje liggen. In de omgeving van je winkelmandje kan je nagaan of alle producten naar wens zijn. Klik op 'naar betalen' om naar je persoonlijke gegevens te gaan. Indien je nog niet bent ingelogd, krijg je hier de mogelijkheid om in te loggen op een bestaand account (als je eerder hebt besteld of in één van onze winkels bent geregistreerd). Ben je nieuw op Ananda, vul dan de gegevens eronder in. Je ontvangt dan automatisch een e-mail van ons met een loginnaam en wachtwoord voor een eventuele volgende keer dat je een bestelling plaatst. Ook kun je een alternatief bezorgadres ingeven. Je kunt betalen met iDeal, Creditcard, Paypal. Op het derde scherm kun je nog eens controleren of alles juist en naar wens is. Onderin accepteer je onze Algemene voorwaarden. Tevens kun je hier aanvinken of je onze nieuwsbrief wilt ontvangen; dan ontvang je informatie over de nieuwste producten en alle aankomende en exclusieve aanbiedingen. Is alles naar wens? Klik dan op 'bestelling betalen'. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je bestelling.

Heb je een bestelling geplaatst en wil je deze toch annuleren voor verzending. Stuur een mail naar [email protected]

Is er een bedenktermijn?    
Heb je van ons één of meerdere producten ontvangen? Dan heb je 14 dagen de tijd, na ontvangst, om de koop van deze of meerdere producten te ontbinden. Dit kan en mag zonder opgave van een reden. Na ontvangst storten wij het volledige aankoop bedrag incl. betaalde verzendkosten terug op je rekening.  Dit kun je bij ons aangeven via e-mail [email protected] en onder vermelding van je ordernummer en het herroepingsformulier. Nadat je hebt aangegeven de bestelling niet te willen houden, heb je nog 14 dagen de tijd om het/de product(en) te retourneren. Let op: de verzendkosten zijn voor je eigen rekening.  

Ruilen kan natuurlijk ook in één van onze winkels in Utrecht of Haarlem op vertoon van uw factuur. 

Waar vind ik het herroepingsformulier?    
Sinds 1 juni 2014 is er naar aanleiding van de Europese Richtlijn, met betrekking tot de consumentkoop, een modelformulier opgesteld. Dit is het herroepingsformulier. Naast dat je bij ons ook via de telefoon en e-mail kunt aangeven om van je aankoop af te zien, kun je ook het formulier gebruiken om je aankoop te herroepen. Na het invullen kan je deze als e-mail of via de regulier post versturen naar ons. Onze gegevens zijn: [email protected] 

Ananda Nieuwetijdswinkel 
Oudegracht 186
3511 NP Utrecht
030-7858080
[email protected]
Nederland

Wij maken gebruik van www.mijnpakketverzenden.nl. Je ontvangt per mail een track & trace zodat je het pakket zelf kunt volgen.

Omdat we alles zelf in onze winkel in Haarlem inpakken en versturen en we geen valse verwachtingen willen creëren, hanteren wij een levertijd van maximaal 3 werkdagen.

2 Annuleren

Een bestelling kun je annuleren zodra deze nog niet is verzonden. Stuur een e-mail naar [email protected] Vermeld hierin je bestelnummer en dat je de bestelling wilt annuleren. Je ontvangt van ons de bevestiging dat je bestelling is geannuleerd.

Sinds 1 juni 2014 is er naar aanleiding van de Europese Richtlijn, met betrekking tot de consumentkoop, een modelformulier opgesteld. Download hier het formulier.

3 Klachten / Garantie

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening of producten zoals jij die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Ananda zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens: * via e-mail. Ons e-mailadres is: [email protected] * via post Ons adres is: Oudegracht 186 3511 NP Utrecht, Nederland * via telefoon Je kunt ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:30 op: +31 (0)30 - 7858080 Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen. Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

4 Ananda punten sparen

Bij Ananda kun je sparen voor korting. Je ontvangt bij iedere uitgegeven euro 1 punt en bij 100 punten ontvang je €5,- korting. Doorsparen kan ook, maar de maximale korting per aankoop die j kunt gebruiken is €20,-. 

Door een account bij ons aan te maken spaart u automatisch punten. Wanneer u in onze winkel in Utrecht geregistreerd staat wordt uw account direct gekoppeld aan uw online account.

Bent u geregistreerd in Haarlem dan kunt u online uw account aanmaken en bij uw eerst volgende bezoek aan de winkel word uw account dan gekoppeld. 

5 Mijn account

Helaas werkt in onze nieuwe webshop uw oude account niet meer. U zult zich opnieuw moeten registreren.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen